onsdag 3 oktober 2012

Tränar hostmusklerna

När man sover max två timmar per natt
och hostar resten av tiden
så orkar man till slut inte ens tanken på en tio timmar lång arbetsdag...
Måndag och tisdag har jag verkligen försökt hänga med
men i dag orkade jag bara inte...
Så här jäkla rosslig i rören har jag aldrig varit, 
Tintin springer sin väg när jag får mina värsta attacker, 
och Squirrel vill skicka mig till akuten...
Jag prövar nu metoden att göra så lite som möjligt 
och hoppas på att skiten försvinner.

Moderkakan och pappa Salander var här i helgen
för att uppleva århundradets tråkigaste bokmässa (för vår del)
men de fick i alla fall träffa lilla Tintin :-)
Lillan var någon skeptisk till en början, men godkände snart, till skillnad från syster Charlie,  både mormor och morfar.


Tintin och morfar betraktar gården... eller ja, Tintin passar på att spana in morfar när han inte tittar på :-)

En dag som denna får man glädja sig åt ännu ett avsnitt av Bonde söker fru (kamelbonden har redan vunnit mitt hjärta)
Säsongspremiären av Grey's Anatomy (säsongsavslutningen var olidlig)
och det faktum att jag är här 
där mina finaste är
och att det säkert blir bättre i morgon
(då det också är säsongspremiär av Revenge!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar