tisdag 31 juli 2012

Skarpt läge!

Nu är det sannerligen skarpt läge.
Även om jag har sagt att jag ska ge det mer än ett försök så känns det ändå som en väldigt avgörande dag i morgon.
Mina första riktiga elever anländer till Trafiklärarnas Trafikskola.
Jag ska försöka lära kidsen att köra bil!
Hahahahahaha!
Jag tackar för alla uppmuntrande kommentarer,
det är jätteroligt att så många faktiskt tror på mig,
men ärligt talat - jag vet inte om jag kan lära ut någonting alls!!
I morgon vet jag om jag är helt fel ute....
De övervakande lärarna i baksätet kommer att ge sin dom....
Jag är skräckslagen
men samtidigt
jag måste försöka tänka att det är nu jag ska lära mig att bli en bra trafiklärare
det är nu jag ska ta mig över alla hinder
det är nu jag har min chans
för jag vill ju det här
jag vill bli klar någon gång
jag vill komma tillbaka till arbetslivet
jag vill vara en vanlig knegare igen
och jag vill framför allt slippa känslan jag har varje vecka när jag åker från Göteborg...
Jag vill en dag vara klar med min utbildning
hämta ut mitt godkännande från transportstyrelsen
och äntligen flytta hem...
på riktigt...

Sova gott i natt?
I don´t think so....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar