onsdag 12 september 2012

Bondepremiären är nära!

Hösten är årets bästa tid
så har det varit sedan jag med mina barnsben sparkade och hoppade i lövhögar och räknade ner till min födelsedag 
och med tiden har hösten faktiskt blivit ännu bätre :-)
Höst betyder Bokmässa
Höst betyder Bonde Söker Fru
Höst betyder att årets julversion av muminmugg är på väg ut till butikerna
Höst är frisk luft och klara tankar för en sån som jag.....

Bara en timme kvar till Bonde-premiären
Synd att reklampauserna blir fler och längre för varje säsong
vi vill se bönderna för bövelen
och helst varje kväll i veckan!

Höst betyder också efterlängtade skivsläpp,
i kväll njuter jag av Rebekka Karijords "We become Ourselves" på Spotify, 
och ja, den SKA inhandlas någon dag
när jag gör en traditionsenlig Höst-runda i Göteborg
som innefattar Bengans och Hängmattan
och den som vill göra mig sällskap är så välkommen så :-)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar