onsdag 2 februari 2011

Klia där det kliar och fyll på där det är tomt, eller vad säger man?

Jag saknar min ring. Jag har inte förstått hur mycket jag gått och pillat på den, med tummen framför allt, och nu är det alldeles för tomt på mitt vänstra ringfinger. Därför skickade jag nu i väg en beställning som jag har gått och tänkt på sen vi slog upp vår förlovning...
MiNiMi Design gör smycken i min smak, och därifrån har jag nu beställt den här:




Ringen "Elsa"





Texten på ringen blir ett citat som känns helt rätt för läget jag befinner mig i just nu. Ska bli skönt att få något "stärkande" på mitt kala finger! Hoppas den passar, jag vill verkligen ha den......


I min jakt på ny lägenhet upptäckte jag i dag att "min" lägenhet plockats bort från bostadsbolagets hemsida... Jag vill men vågar inte riktigt ropa hej än.... Men va fasen, jag har ju fortfarande nyckeln! Då kan det väl inte vara någon annan som smitit in före mig? Jag hoppas på att hitta ett hyreskontrakt i brevlådan endera dagen... I dag hittade jag en söt present från världens sötaste B-B i brevlådan :-) Sånt gör mig också väldigt väldigt glad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar