lördag 20 augusti 2011

Loj lördag

Moderkakan och pappa Salander på väg från norr till söder mellanlandade och övernattade på Hispan
Jag fick finfina presenter och ett problem ur världen
- icke helt okomplicerat -
men far och dotter slog sina kloka huvuden i hop över motorhuven, bokstavligt talat,
och gamla Helga är nu icke längre enögd :-)

Veckan har varit lång, seg, tung... och jag... har varit mycket mycket trött...
Bortsett från avbrott för lite in och utsläpp av söt katt sov jag till halv tolv i dag...
det kanske behövdes
I skrivande stund är jag ett med soffan
Charlie ett med sin fötölj
och den bilden lär inte se mycket annorlunda ut när solen gått ner.
Jag hoppas på annan karaktär vad gäller kommande vecka
på flera sätt
och Charlie hoppas på soliga dagar...
ty om regnet tycker hon så här:


















Jag, å andra sidan, skriver helt under på följande, hämtat ur MVT:












Snart är det September
och Prinsen kan andas ut
och äntligen
också
andas in...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar