torsdag 18 augusti 2011

Röjning pågår

♪♫ Jag är en fattig bonddräng ♪♫
    (men jag tuggar fan inte snus)

Okej, sämre arbetsmiljö kan man ha....















...men det är ett jäkla slitjobb.... allt ska röjas ner med hjälp av typ... nagelsaxar....















...för att slutligen hamna här:
















och där till höger står min vän grepen :-)

Det kommer säkert att bli jättefint när det är klart.
Och jag kanske då har fått en antydan till biceps.
Men det är inte vad jag vill ägna resten av mitt liv åt.
Jag är så innerligt trött på att vara pank...

Hur som helst, när det kommer halvt oväntat och högst välkommet besök
så bjuder jag på kaffe (dock inte Gevalia - jag är skåneskadad)
och på Hispan är gofika det sista som prioriteras bort ;-)
Så - mor & far - skippa termosen i år är ni snälla och njut av lite nybryggt i stället!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar