torsdag 12 april 2012

I morgon ♥


I morgon åker vi och hämtar Liten :-) I går pratade jag med den fina djurvän som tagit hand om henne under den här tiden och fick veta att det är en kelig liten tös som väntar på oss :-) Hon hade verkligen varit kontaktsökande under tiden hon var ute, så jag tror inte att hon kommer att vara så jätteskygg, och i så fall - inte särskilt länge... Det ska bli så kul att äntligen få träffa den lilla, lära känna henne och få ge henne ett kärleksfullt hem!
Roligt också att så många gläds med mig och Squirrel och inte dömer oss för att vi efter 5 månader tillsammans skaffar en bebbe ;-)
Finaste Squirrel, som kommer hit i morgon för att vara med och hämta Liten. Om jag hade varit piggare hade jag städat ordentligt, men en sak har jag i alla fall lyckats med - världens näst största taklampa befinner sig äntligen där den ska vara och inte längre all over mitt skrivbord.


Det känns riktigt seriöst att kunna använda skrivbordet till det som jag hade tänkt använda det till. Nu ligger mina skolböcker där och ger intryck av att "här bor en smart människa som pluggar trafikförordningar och fattar allt". Det är ju kul. Men kanske inte helt sant ;-)


Efter långa korvstoppardagar är det riktigt skönt att promenera hem,
ta dagens träningspass upp till Kärnan...



...och ha koll på att inga danskar är på väg över för att invadera den här vackra staden :-)

OM en liten halvdansk skulle få för sig att invadera staden så ska hon, om hon ser det här, veta att hon trots allt är hjärtligt välkommen hit ;-) 

4 kommentarer:

  1. Lycka till med bebben bästa barndomsvännen<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Tack kära barndomsvännen :-) ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Du blir en bra mappa igen till den nye.
    kram Maritha

    SvaraRadera
  4. :-) Jag hoppas det! Jag blir helgmappa till att börja med, men jag vet att Liten kommer att ha det hur bra som helst med sin heltidsmatte! Kram fina du!

    SvaraRadera