torsdag 19 maj 2011

Två dagar kvar - planera noga!

Jordens undergång närmar sig igen. Enligt bibelkännaren Harold Camping är det bye bye på lördag. Han sa att samma sak skulle hända 1994, och så vitt jag kan förstå så var den profetian inte helt korrekt. Kanske har han läst på lite mer noggrant nu?
Ja, men i så fall är jag ändå glad att jag bokade tvättstugan till söndag kväll... För övrigt håller jag mig till min ursprungliga plan, och tillbringar mina sista (?) timmar på jorden tillsammans med Kate Winslet, min katt och det röda vinet. Och om jag ändå inte ska uppleva nästa vecka finns det ingen anledning att snåla... jag smäller till med ett par rutor mörk choklad också.
Så skapar jag mitt lyckliga slut.
Carpe carpe crea crea!

Vad gör DU om morgondagen inte finns?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar