onsdag 28 september 2011

Tillfälligt ur funktion

Med tanke på vilka jag har haft omkring mig senaste veckan så är det inget stort mysterium att även jag började vissna i går... en fladdrande trumhinna - ett fenomen jag inte helt är klar över men som brukar signalera framtida sängläge - och en svidande hals och känslan av att vara överkokt gjorde att jag gick hem från jobbet efter tre timmar.

Att få gå och lägga sig var i sig helt fantastiskt
men att titta upp och hitta den här lilla godingen alldeles intill mig - det är för mig inget annat än lycka:

En å en halv meter kärlek :-)

Det är inte särskilt stort underhållningsvärde på det här 
att ynka omkring på Hispan 
där kaoset breder ut sig
disk, damm, reklamröra, ännu icke uppackade väskor och kassar från helgen, en fullproppad tvättkorg...
men jag orkar bara inte
jag är trött på flera sätt just nu
och det är nog ingen dum idé ändå att bara dra ner rullgardinerna och strunta i det mesta 
både här hemma
och där ute
det mesta allstå
inte allt
så fungerar det inte :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar