måndag 19 september 2011

Växlar upp!

Måndag igen
I feel grrrrejt 
En tiger på språng
Den här veckan ska det steppas!

Mina favoritkakor :-)

Dagens samtal med terapeut Fru B var ännu en succé
och angående mina känslor kring Charliedramat så är jag faktiskt alldeles normal...
Avdelningsläkaren på psyk har själv förklarat att känslorna man har för sina djur kan jämställas med de känslor man (förhoppningsvis) har för sina barn

så de så

I dag fick jag ett samtal från vårdcentralen här i Vadstena
jag blev lite ställd först - jag väntar inget samtal från dem,
men de ringde faktiskt för att höra om jag hade fått hem min katt :-)
I bland växer mitt hopp om mänskligheten....
Kvinnan på vårdcentralen var också kattmänniska och hon förstod min oro till fullo
och hon blev mycket glad över att höra att allt gått bra.
Hon berättade att Charlie hade suttit bakom en gardin hos dem i onsdags morse när de öppnade
men hur hon lyckats ta sig in till dem mellan kl 5 och 7 på morgonen har jag ingen aning om!

Jag tror,
kanske kanske kan det vara så,
att när dunderklumpen föll från mitt hjärta i fredags kväll
så rev den med sig en del skräp på vägen
för det är lättare att andas
och jag som är lite förtjust i anagram....
andas
kan också bli
dansa
och det kan man göra när man steker pannkakor
(men det behöver man ju inte berätta för någon)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar