tisdag 10 januari 2012

Under kurering

När helgen var över
liksom uppdrag granskning (med godkänt resultat överlag får jag hoppas)
rasade Prinsen i hop en smula och befinner sig nu i söta Squirrels sjukstuga
där Huset Eliot och chokladpraliner visat sig vara precis vad jag alltid vetat:
enastående medicin :-)
Lägg till det
värme kärlek och omtanke
Voila!
I dag mår jag bättre
och det är högst nödvändigt
då jag verkligen inte har tid att vara sjuk
dessutom är det skittråkig...
...och inte alls vad jag hade tänkt ägna dagarna i Göteborg åt...
I morgon hoppas jag på att ha både ork och mod
då jag tänkte gå ut och ragga praktikplats
det börjar liksom bli lite bråttom med det mesta nu
Pyret och Norpans almanacka till exempel
snart har halva januari passerat
jag måste ju hämta den!

Jag tror att jag har rätt när jag tänker
att en tur till Mykonos
med fantastiskt sällskap
kan mota bort det sista av sjukan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar