tisdag 11 oktober 2011

Barnvänlig glassreklam?

Jo, jag är glad över att vara tillbaka på jobbet
men när oktober är på sitt bästa humör är det svårt att inte längta ut...






















Jag klagar inte
min arbetsdag är inte särskilt lång
och dagar som den här, när nivån är tröskelhög
går tiden förtjusande fort :-)
Nej, jag klagar inte
men man kan ju ändå få önska 
lite fritt...
till exempel
självputsande fönster, en nätt liten lottovinst, en (fungerande) flygande matta och varför inte när jag ändå är i gång ett glas rött till det hela?

Det blir kanske inte precis så
men det ordnar sig :-)

Sommaren är slut och GB:s högst tvivelaktiga reklamfilm rullar inte längre i rutan...
Jag frågade ALLA i somras om de hade sett den
och om de hade sett den så som jag ser den
men eftersom ALLA utom jag har ett liv så möttes jag av fågelholkar....
Det visar sig dock, enligt kommentarerna på YouTube, att jag faktiskt inte var helt ensam om min reflektion, 
så här är den -
sommaren snuskigaste reklamfilm:
(och är det inte lite synd om lakritspucken?)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar