lördag 15 oktober 2011

Prinspäron på Hispan

Helgbesök av Moderkakan och pappa Salander
fina presenter (någon ska tydligen plussa på ett år om några dagar)
stadsvandring, massa god mat, vin i lite för stora glas
och så lite fotbollssnack
så klart

Kanske inte den mest änglalika
men alltid lika underbara Lilla My


Jag vet inte, det är mycket med rosa bandet nu, kanske var det av ren sympati som Charlie kom in i kväll och var skrikande rosa på sin annars kritvita krage?
Den katten är, som man säger i norr, lite eljest....

Med hjälp av Moderkakans skrivare/kopiator/scanner
har jag nu fått i väg några ansökningar inför vårterminen
vågar inte hoppas för mycket, men drömmen är att innan jag plussat på alltför många år till
ska jag ha blivit någonting
på riktigt...
Dessvärre har Moderkakan tagit tillfället i akt att scanna in en jäkla massa av mina foton
och tyvärr vet hon numera hur hon överför dessa till facebook
där hon taggar helt hämningslöst och hänsynslöst
så akta er där ute
she is armed and dangerous....

I bland är det bättre att förekomma
än att förekommas
Jag bjuder på den här ;-)



Prins P anno 1989

3 kommentarer:

  1. Prins Pia som ung. ojoj, vilken pudding ;) Vg

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!?
    Det finns flera skäl till att jag aldrig kommer bli en sån som säger att "det var bättre förr" ;-)

    SvaraRadera
  3. O la la! Concierge? ;-)
    Och vad gäller föräldrar har de tyvärr ingen hämning när det kommer till att visa foton från förr... burr

    B-Männ

    SvaraRadera