måndag 3 oktober 2011

Stenmark... när (nästan) inget annat hjälper






































Har jag förresten sagt att jag är uttråkad?




















Måndag morgon
efter en näst intill sömnlös natt
knappt någon röst att använda när jag ringer till jobbet och meddelar att jag är fortsatt sjuk.
Letar upp ett nummer till Fru B, måste ringa och säga att jag inte kommer till dagens session.
Då ringer det från Motala, Fru B måste tyvärr avboka i dag.
Förra måndagen sa Fru B att jag har gått till henne i ett år nu,
och att ingen av oss varit sjuka under den tiden,
så det har inte varit några avbrott, förutom sommaruppehållet.
Där fick vi för vårt övermod.


I morgon ska jag gå till vårdcentralen och kräva att de gör något åt det här.

1 kommentar:

  1. Här kommer Krya-på-dig-kramar!
    Hoppas du fick hjälp på vårdcentralen.

    SvaraRadera