söndag 2 oktober 2011

Det räcker nu...

Ursäkta språket
men fy faan vad jag är trött på det här.....halvsjuka tillståndet.
Inspärrad en vecka på Hispan - inte så sjuk att jag ligger däckad, men tillräckligt hängig för att inte orka göra nånting alls.....
Det är så outsägligt tråkigt...
I går trodde jag att det hade vänt,
men i natt vaknade jag och var helt förstörd i halsen
s u c k
Bring it on eller vik hädan för bövelen!!!


















Men...
ute på balkongen satt en blomma fastkilad i räcket i dag,
en krya-på-dig-hälsning till mig
eller en av Charlies beundrare?
Fint i vilket fall som helst :-)

7.02
är en ny rekordtid
som noteras med guldskrift
i den här underbara lilla varelsens journal


















Nu skulle man ju kunna tänka att det vore helt perfekt om hon även lät mig sova på natten,
men eftersom det är enda tillfället på hela dygnet
som hon möjligen kan tänka sig att bete sig som en sån där vanlig katt
lite så där som jag hade i tankarna innan hon fanns
så vore det väldigt synd att missa det....
och det finns värre saker
än att somna med handen på världens mjukaste lilla mage
kramad av en svart liten lyckotass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar