måndag 24 oktober 2011

Prins Privileged

Det som på skärmen såg ut som en fulländad födelsedagshelg
överträffades av verkligheten
nu kan jag lägga mig och sova i mumindalen 
bara en sån sak



Bortskämd, kärleksbombad och lycklig!
Min "adoptivfamilj", M&M, Pyret och lilla Norpan kan verkligen konsten att boosta...
I bland funderar jag över varför just jag har de människor jag har i mitt liv
och varför jag ska bli så överöst
men jag ska inte gå in för djupt på det
då kanske de tar sitt förnuft till fånga ;-)

Ny arbetsvecka, nya arbetstider
dags att öka på med en timme om dagen
jag anar att någon kommer att bädda ner sig i mumindalen kommande eftermiddagar...
måste ju ha lite ork och energi kvar när helgen kommer
och partyhatten ska dammas av
Vilken tur att jag trots min höga ålder
(och det faktum att jag vek i hop och sparade presentpapperet från marimekko)
inte känner mig inte särskilt mycket äldre än.... 14 ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar