torsdag 17 november 2011

The only not mad woman in the park

Vad pågår? En ovanligt lång vecka, skulle jag kalla det. Skribenten är trött, mycket trött. Sömn är något jag får njuta av i etapper. 
Det var också en ovanligt tuff måndag hos Fru B, som borde bearbetas om jag bara hade haft lite ork..... som säkert bearbetas ändå, trots att jag inte orkar....
Det är också ovanligt mycket känslor i omlopp, och det vill inte säga lite när det kommer till den här Prinsen. 
Ett säkert tecken är min sällsynta tystnad, min oförmåga att formulera, det kan tolkas som att det är allvar :-)
När allt är sagt och gjort, om nu någonsin allt blir sagt och gjort, är min övertygelse följande:


I will be 
the only not mad woman in the park
I will be
what´s left of longing on this earth



G e n i u s




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar