söndag 6 november 2011

Persian Princess Part II

Jag trodde att jag skulle kolla på "Så mycket bättre" för att Eva Dahlgren är med i år. Jag visste inte att Laleh skulle medverka förrän första avsnittet rullade i gång för två veckor sen. Och jag är ledsen Eva, men 2011 är det Laleh som äger ;-)
Jag satt och lyssnade på just Laleh när jag åkte buss till Götet, för två veckor sen, och blev mycket glatt överraskad när hon dök upp i rutan. Och jag är så glad över att så många nu får se och höra hur fantastisk hon är!
Så totalt egen i sitt uttryck, så träffsäker och som Wiehe sa i gårdagens avsnitt - så oemotståndlig :-)
Tänk att kunna ge mening åt en sån låt som "Just Nu"... det krävs ett geni för det, faktiskt...
Av statusar på facebook att döma verkar friarna stå på kö nu
jag nöjer mig med att ansöka om adoption
Charlie och Laleh kan dela rum :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar