onsdag 29 februari 2012

Själv-klar-heter (eller inte)

Hinner inte Orkar inte
Hinner inte Orkar inte
Hinner inte Orkar inte

Det är, för en sån som jag, "lite mycket just nu". Om jag säger så här - när jag för en stund sedan skulle betala en bussbiljett på nätet, och fylla i mina uppgifter, så fastnade jag på fältet "Namn". Ett par sekunder funderade jag alltså på frågan: "Vad fan heter jag?"

Men:

det viktiga är ändå 
att Moster Madde är på plats
att Loreen vinner melodifestivalen om två veckor
och att jag sitter på bussen till Göteborg i morgon kväll

Förutom Carola (alla år)
så måste det här vara det mest självklara bidraget ever:

1 kommentar:

  1. Oh, jag håller med!! Loreens låt bara växer och växer och den är jäkla bra! Om människan bara kunde vara lite mer still på scenen så jag kan fokusera på låten istället för hennes moderna dans....Hoppas nu bara att knoll och tott inte går vidare från andra chansen, då tror jag att jag tejpar för teven så jag slipper se dem mer haha :) Lycka till med köpet av biljett! kramiz

    SvaraRadera