fredag 1 juli 2011

Usch!

Juni är slut.
I min bok är en av tre avklarad.
Juni Juli Augusti
Jag tycker verkligen inte om sommaren när den blir så där jävla varm...
Min hjärna smälter, jag kan inte andas.
Den här sommaren är extra jobbig pga min vikt och därav också total brist på lämpliga kläder.
Usch
är ett ord jag använder ofta
Två hemska svettiga månader kvar innan man kan börja andas igen.
Juli brukar vara värst... men augusti är lurigt....


















Jag har blivit helt vädersajtberoende och kollar minst en gång i timmen för att bedöma mina utsikter att överleva morgondagen.
När löpsedlarna krigar ut rubriker som "NU KOMMER SUPERVÄRMEN", är jag då den enda som drabbas av ångest?
Usch

Men nu ska jag sluta gnälla
för jag har annat att göra :-)
Charlie och jag ska kamma till oss
och ta emot finbesök i helgen
Juli kunde sannerligen börja sämre ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar