torsdag 1 december 2011

Vajert

I dag gick jag till gymet och bad om att få säga upp mitt träningskort
jag har ändå inte varit där på hela hösten
och jag börjar så smått förbereda mig för att lämna Vadstena...
På väg hem gjorde jag ett stopp vid lilla kvartersbutiken och köpte en STOR chokladkaka :-)

Anna-Lena Brundins morfar var väldigt fet, men han led inte av det för han motionerade aldrig ;-)

Dagens arbetsinsats: Jag skyddade en parkerad bil från att misshandlas av en ljusbeströdd stålvajer.
Någon kväll, när vinden ligger någonstans under 11 m/s ska jag ta en bild och visa hur fint det är på stora torget tack vare AME...




Och i lucka nr 1 hittar vi muminmamman (som apropå träning och choklad är just precis så där rund om magen som en mamma ska vara)


Dessutom
är en kvinna utan mage 
som en säng utan kudde
och jag är hellre överviktig än skitviktig

Bara så ni vet!


1 kommentar:

  1. Hahaha *asg* :)Vilken tur att jag är som en säng med måååånga kuddar hihi
    kram

    SvaraRadera