söndag 4 december 2011

Vit jul?

Jag klagar inte - jag är glad så länge snön håller sig långt borta
men lite adventsstämning kan man väl få unna sig ;-)
(Mamma - du kan lyssna på din Elvis-cd i stället!)


Mitt hem är inte gjort för massa tingel tangel, och rött är verkligen inte en färg som passar på Hispan...
Mina försök att skapa julstämning har hittills resulterat i noll...
Hade jag haft råd skulle jag ha köpt hem massa vita fina julsaker och hivat det här röda tramset, men.... en annan gång kanske.
Så, ja, nej, vad säger ni, ska jag kanske plocka in några sådana här och ställa bredvid adventsljusstaken?


Fjärde December 2011
Det enda vita utanför fönstret är.... tusenskönor!




1 kommentar:

  1. Vitt är en underbar julfärg :) Men jag måste ju få säga att världen och klimatet verkligen är helt upp och ner när det blommar i december! Det gör mig lite mörkrädd faktiskt, även om tusenskönan ovan är väldigt vacker i sin ensamhet...
    kram

    SvaraRadera